هیات ریحانةالنبی(ص)-حرم امام رضاعلیه السلام

هیات ریحانةالنبی (ص)-حرم مطهر امام رضا علیه السلام.شبهای جمعه ساعت23:30 صحن غدیر -رواق غدیر

هیات ریحانةالنبی(ص)-حرم امام رضاعلیه السلام

هیات ریحانةالنبی (ص)-حرم مطهر امام رضا علیه السلام.شبهای جمعه ساعت23:30 صحن غدیر -رواق غدیر

السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ع



بارانی ام و غرق ترنم شده بودم

خندیدی و من مات تبسم شده بودم

تو مثل نسیم از من دلخسته گذشتی

من بهر تو یک خوشه گندم شده بودم

افسوس که معجر زسرم  

 قوم ربودند

دیدی به سرم بود چه خانم شده بودم

سرگرمی من در همه راه همین بود

که با سر تو گرم تکلم شده بودم

طوری که نفهمیدم و از ناقه فتادم

از بس که پر از عشق و تلاطم شده بودم

گفتم که نکش زلف مرا گوش نمیکرد

گفتم بخداوند قسم گم شده بودم

دروازه ساعات همان به که ندیدی

من مضحکه خنده مردم شده بودم


شعر از حمید رضا نهاجر خراسانی خوانده شده در هیات ریحانه النبی (ص) حرم مطهر امام رضا علیه السلام

مداح حاج جواد حسن زاده




نظرات 2 + ارسال نظر
ب.ع 10 شهریور 1392 ساعت 21:15 http://shepherd1.blogfa.com

سلام
خواهش میکنم این شب جمعه برای شفای خالم و مامانم تو جمع زیارت عاشورا دعا کنید
خواهش میکنم خیلی التماس دعا دارم
از بی بی زهرا سلام الله علیها براشون و برای همه بیمارا شفا بخواهید
التماس دعای زیاد
یاعلی

سادات 12 شهریور 1392 ساعت 10:07

سلام
قراره شنبه جواب آزمایش مامانم بیاد
مشکوک به سرطان هست
از همه شما بچه هیاتیا التماس دعا دارم
من یه مدت اونجا مقیم بودم
میومدم شبا صحن غدیر
تو محفلتون برای سلامتی مادرم دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد